lördag 17 november 2007

Pyssel och papp

I dag har jag och E varit mycket duktiga. Listerna i hallen sattes upp i förmiddags, om än med en hel del svordomar. Främst från min sida. Men nu är de uppe i alla fall. Mycket skönt.

I går hade vi en jättemysig kväll. Vi drack champagne till middagen, blev lite luriga båda två och hann med att svepa två gin och tonic var innan vi drog iväg för att spela lite biljard. I kväll ska jag hänga med brudarna så får E roa sig själv med fotbollen.

Jag var förbi mina kära vänner M och A-K tidigare i dag. De har varit i New York och A-K köpte två stycken underverk till mig från Victoria's secret. Jag gissade mig till att de skulle passa via det jag såg på nätet och hör och häpna; det gjorde de också! Jag har grymt svårt att hitta en BH som sitter bra så jag är supernöjd.

Två sådana här blev det, en i svart och en i rött:



Det är inte tjejen på bilden som skriver bloggen! Och riktigt så här bra kanske de inte sitter...
Bilden har jag lånat från victoriassecret.com

Inga kommentarer: