torsdag 1 november 2007

Multitasking

Jag har precis målat första strykningen av den mörkrosa färgen i sovrummet. Ska bli mycket intressant och snacka om att pulsen gick upp när jag började pensla dit färgen på den vita färg vi haft i sovrummet. Det ska ju bara bli en ruta, men det är tillräckligt för att sätta mina nerver ur spel. Medan färgen torkar och jag förbereder mig för en andra strykning dammsuger jag och gör fint för vårt besök som dyker upp till middagstid och så lagar jag lunch. Eller, lagar och lagar, jag värmer i mikron. Allt detta gör att jag känner mig ytterst nöjd med mig själv för tillfället. Jag hoppas att det håller i sig fortfarande när jag dragit bort tejpen.

2 kommentarer:

Emm sa...

Låter som om det blir superfint!!!!

30-nånting sa...

emm, det blev det!! Bild lär komma i morgon.