tisdag 6 november 2007

Drömmen om dålig andedräkt

De senaste två nätterna har jag drömt orimligt mycket. Har varit helt slut när jag vaknat på morgonen. Natten till i går minns jag i princip ingenting av men i morse stod nattens drömmar klart framför mig. Jag skulle dö. Jag gick runt och var sorgsen för allt jag skulle gå miste om och att jag inte skulle få se Världens sötaste brorson växa upp. Mitt under all den här sorgsenheten satte jag mig ner på en bänk och åt en ... lök!!!

Drömmen i sig orkar jag inte grotta ner mig i. Det beryder säkert något hemskt eller att något är på väg att förändras. Men jag satt och åt en lök! En gul lök. Vissa delar av den var dessutom lite lätt bruna och mjuka. De spottade jag ut. Är min andedräkt så förfärlig efter all hoummous jag proppade i mig hos S i går så att jag drömmer om att äta lök? I så fall är jag mycket tacksam över att jag sitter i eget rum på kontoret i dag. Men jag tycker också synd om dem som måste komma in hit.

Inga kommentarer: