fredag 23 november 2007

Dunderklumpedunsan

Nej. Nej. Nej. Nej. Neeej! Jag blir så trött på mig själv. I går gick jag och E och pysslade lite hemma. Städade och tvättade och jag donade lite med min nya mobil. Rätt vad det är får jag för mig att göra en dubbelpiruett, i yllesockar, på parkettgolvet. Jajamen, jag dundrar såklart ned i golvet och stukar till höger handled rejält. Resten av gårdagskvällen skrattade jag och grät omvartannat. Det lär ha sett helt sjukt roligt ut när jag föll men det gjorde riktigt ont samtidigt. Och så skäms jag ju för mig själv. Hur dum får man vara!? Så nu sitter jag här med höger hand på vänster axel och väntar på att klockan ska bli 11. Det är då jag har tid på vårdcentralen. Sköterskan jag pratade med trodde i alla fall att ingenting var brutet eftersom jag kan röra fingrarna, så det känns ju hoppfullt.

Om det är ovanligt många stavfel i detta inlägg beror det på att jag kör pekfingervalsen enbart med vänstern och det är jag inte riktigt van vid att göra...

Inga kommentarer: