måndag 26 november 2007

this is your wake up call

jag inser nu, när tanken är att jag ska sitta framför en dator hela dagen, hur svårt det är att skriva med en gipsad högerarm. dessutom ska jag hålla handen i högläge mest hela tiden vilket inte riktigt fungerar när tangenterna ska knappras på. det positiva med det hela är väl i stället att jag tvingas ringa mer, för det finns liksom inte så mycket annat jag kan göra.

här kommer i alla fall två bilder av hur mitt liv ser ut i dagsläget...


min stackars högerarm som faktiskt klarar sig riktigt bra bara jag gör mina övningar ordentligt och inte gör några oöverlagda hastiga rörelser med fingrarna...

de fördömda ylletofflorna som har tagits tillbaka på nåder efter att de (jo, för det var deras fel) orsakade fallet som ledde till ovanstående gipsning

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars! :( Jag lider med dig! Men tofflorna ser sköna ut iaf ;)

30-nånting sa...

tofflorna är faktiskt grymt sköna och jag har virkat dem själv. men nu håller de på att falla sönder och de små "blommorna" på sidan håller på att trilla av...