måndag 12 november 2007

Resfeber

I morse läste jag ett mail från min kompis M. Jag och en tjejkompis var och hälsade på honom när han pluggade i Sydney och vi var på vår drömresa så han skrev om lite minnen från när vi var där. Genast dök suget upp i kroppen. Suget efter att få komma iväg. Nu har jag precis torterat mig själv genom att titta igenom mina fotoalbum. Just alla resor jag har gjort har jag lyckats få in i album och det är så kul att titta igenom dem. Om det inte vore för det fördömda suget som dyker upp. Det är alltså viktigt att jag inte tittar i det för ofta.

Just nu, när hösten är som allra mörkast, är all min energi som bortblåst. Visst, det kan komma små pustar av energi nu och då men generellt är jag väldigt låg den här årstiden. Har jag riktigt otur håller det i sig ända in i mars. Nu har jag ju faktiskt en resa att se fram emot. Jag och E ska åka tillsammans med hela min familj, inklusive Världens sötaste brorson, till Thailand precis efter jul. Så jag ska definitivt inte klaga. Men i dag, när klockan är tio över fyra och det är kolsvart ute, tycker jag att jag har rätt att drömma mig bort i alla fall.
Aruba!

Kick-off i Prag

NEW YORK, NEW YORK!

E bakom all vår shopping

South beach, Miami

Möhippevecka med tjejerna i Alicante

Inga kommentarer: