måndag 19 november 2007

I can't get no sleep

Jag har varit helt förstörd i snart två veckor av mina drömmar. Jag drömmer så ofantligt mycket så jag är helt slut när jag vaknar. Det är inte alls likt mig för i vanliga fall sover jag väldigt bra. Åtminstone har de här två veckorna fått mig att inse det. I natt tog jag ändå priset. Trots att jag var jättetrött vägrade min kropp att somna. Jag vågade aldrig titta på klockan så jag vet inte hur länge jag vände och vred på mig. Men lång tid tog det.

I morse hoppade jag, trots huvudvärk, glatt upp ur sängen för jag fick överraska Världens sötaste brorson med att jag var på plats. Han såg helt chockad ut, i ungefär en sekund, sedan dansade vi loss till Mora Träsk och han hjälpte mig att sminka mig i vanlig ordning. Gulleplutten!

Inga kommentarer: