söndag 11 november 2007

Blykeps

Det blev inget Centralbad i går. När vi kom dit var det två timmars kö för att få bada och det gick ju rakt inte för sig. Istället blev det hemma-spa, dvs en dusch, hos min vän M-L och lite vin där innan det bar av till restaurangen. Oj, vad vi åt och drack. Speciellt jag försökte dricka, dricka och dricka, men jag blev aldrig full. Däremot gjorde spriten sitt till för att jag i dag har ett huvud tungt som bly. Förhoppningsvis går det över efter en promenad och en och en halv timmes dans. Om inte så ses vi i Nangijala...

Vi var tre tjejer som hängde i fram till halv fyra. Innan dess hade en kille hunnit kalla mig för "Rumptjejen", förmodligen för att jag har en rejäl sådan, och två andra killar gissade att jag och mina vänner (alla runt de trettio) var 22 och dessutom tyckte de att jag såg yngst ut av oss alla! All in all en mycket bra kväll.

Inga kommentarer: