lördag 3 november 2007

You can't handle the truth

Jag fick en utmaning av Emm som jag känner blir spännande...

Regler: Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Okej, här kommer mina sanningar:
1. Jag önskar att jag var mer spontan...
2. ...men jag är ett kontrollfreak
3. Jag tror att mitt liv ska ha fallit på plats i 40-års åldern (till dess förväntar jag mig kaos)
4. Jag har tre bokidéer som snurrar runt i mitt huvud...
5. ...men jag är för feg för att våga sätta mig och skriva på riktigt
6. Jag börjar bli sugen på barn (!)
7. Det är i princip omöjligt för mig att spara pengar

Jag utmanar Hieronymus, Maria Ida, Anna, Tina, tony olsson, Åsa och Esther.

Lycka till!

Inga kommentarer: