onsdag 14 november 2007

I wanna sex you up

People listar i dag de 100 sexigaste männen (hur översätter man "alive"? I livet? Spritt språngande levande? Fortfarande vid liv?). Vinnare blev Matt Damon. I och för sig är han snygg på bilden (om än lite väl sminkad) men så himla sexig vet jag inte om jag tycker att han är. Tacka vet jag Benicio del Toro. Lite lönnfet, men med grymt sug i blicken.

Brad och Johnny är självklart med på listan, är de inte alltid det? Varje gång man pratar om sexiga män så tenderar de att dyka upp. Vilka är motsvarigheten i kvinnornas värld? Angelina är ju inte ens 35 så henne räknar jag inte med. Julia? Michelle Pfeiffer? Sharon Stone?

En skådis jag upptäckte i Last king of Scotland och som också återfinns på People's lista är James McAvoy. Hans lite valpiga stil gillar jag skarpt och jag älskar hans skotska dialekt. Jag lär bara gilla honom mer efter Atonement där han tydligen får visa en ännu sexigare sida. Men bilden de valt på honom är ju rent utav anskrämlig. Nä, kolla hellre in honom i en intervju med Parkinson där han pratar om att spela in sexscener och ber sin "granny" om ursäkt för att han gör det!



Här har ni del ett.
Klicka här för del två och här för del tre.

2 kommentarer:

Emm sa...

Varför är inte Anders Lundin med????

30-nånting sa...

Ja du emm, det kan man verkligen fråga sig! Han måste ju helt klart vara världens sexigaste man...