fredag 16 november 2007

I mitten av Idol

Alltså jag vet inte. Det kan bero på champagnen vi drack till middagen eller den gin och tonic vi halsar i oss nu, men är gospel verkligen "How will I know" med Whitney? Jag har sjungit i en gospelkör och den dök sannerligen aldrig upp!! Dessutom måste Andreas åka ut i kväll. Han har redan snott Christoffers plats och det var han sannerligen inte värd. Det är så trååååkigt när han sjunger. Men han skulle bli en grym dansbandskung!

Uppdatering: Okej då, jag har fattat att det inte var riktiga gospellåtar de skulle sjunga. Men jag ville bara meddela att Amanda fick både mig och E att börja gråta i kväll! Hon är helt fantastisk. Trots det hoppas jag ändå att Marie vinner för jag tror att hon är den som tjänar mest på att vinna. Och Daniel är en självklar trea.

Inga kommentarer: