fredag 2 november 2007

Perfectly square

Jag känner mig nästan lite bakis i dag. Vi hade en mycket trevlig middag i går med J och C och det dracks mycket mer vin än vad det var tänkt. Alltid kul när det inträffar. Jag var på väldigt bra humör i går och jag tror faktiskt att den fina rutan jag målade hade stor delaktighet i det. Jag kände mig så himla duktig. Rutan visar sig inte från sin bästa sida på bild, men så här blev den i alla fall!


Är den inte fin så säg!? Eller förresten, säg ingenting i så fall för jag vill leva i tron att den är helt suverän ett tag till. Nu får ni tänka er en fin tavellist i vitt strax ovanför sängen med ett fint foto av mig och E på. (Vad gäller fotot är det fritt fram att fantisera om hur vi ser ut. Skulle vara spännande att veta hur fantasierna ser ut.) Sedan får ni tänka er en text i guld lite högre upp ovanför tavellisten. Alldeles nyss sa E att han gick med på att ha en text och vi bestämde oss för "come what may". Jag älskar den låten så jag tror det blir jättefint. Allt börjar falla på plats i vårt nya hem och det känns så skönt.

Nu ska jag ladda för en tjejkväll med middag, massa vin och Singstar. Jag hoppas att grannarna har tänkt vara uppe sent i kväll...

3 kommentarer:

Emm sa...

Superfint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
coh jag kan tänka mig att både du och E är supersnygga :-)

Trevlig helg!
Kram

30-nånting sa...

Tack emm!

Emm sa...

Du är utmanad!

Kolla min blogg!