måndag 20 oktober 2008

Veckobokslut

Den här helgen har bara rusat förbi mig. Jag förstår inte hur det har gått till, men i dag är det uppenbarligen måndag. Jag tror att det är för att jag hunnit med en hel del olika bitar, utan att för den skull känna mig stressad eller pressad över det.

I fredags var jag på after work med gamla kollegor. I lördags han jag både mysa i soffan med E, hjälpa Hovmästarinnan att packa inför hennes flytt, gå på teater med Chloë och så blev jag och Chloë bjudna på mat hemma hos oss av våra killar efter teatern. I går blev det långpromenad, prat med Holländskan (som vi ska hälsa på i helgen, hurra!), Profylaxkurs, mys i soffan, montering av barnvagn och utrensning i två garderober i hallen.

Men jag ska inte förta mig, så den här veckan tänkte jag göra allt i snigeltakt, för att kompensera min energi från helgen. Jag måste ju spara lite krafter till Amsterdam.

Inga kommentarer: