onsdag 29 oktober 2008

Afternoon tea

Jag har ledigt i eftermiddag. Eftersom jag lyckades boka in ett möte på fredag eftermiddag, som egentligen är en inarbetad dag för oss, får jag göra så att jag är ledig i eftermiddag och fredag förmiddag istället.

Så jag ska slänga i mig maten fort som attan, göra några små ärenden och sedan ska jag inta sovläge i soffan. Jag vet inte om det är hormonerna (som jag faktiskt aldrig känt av tidigare) eller något annat som spökar men jag känner mig ledsen. På gränsen till tårar mest hela tiden. Då brukar sömn vara en bra medicin så i eftermiddag ska jag kurera mig.

3 kommentarer:

Caroline Hainer sa...

"Afternoon Tea" är ett av världens vackraste uttryck, tycker jag.

e.s sa...

Hoppas din självmedicinering fungerar. Sov gott och stoor kram!

30-nånting sa...

caroline, jag håller med. Och du har ju testat det på riktigt. Det har inte jag...

e.s det gjorde den faktiskt. En aning i alla fall. Kram tillbaka.