torsdag 2 oktober 2008

Snag it

Det satt långt inne. Men i dag blir det äntligen av. Det jag trånat efter så länge men trots det inte tagit mig för. I dag blir jag både klippt och slingad och det ska bli alldeles, alldeles underbart. Jag skäms lite, för det fanns en tid då jag klippte mig ungefär var femte vecka, men sist jag klippte mig var i slutet av maj. Mitt hår brukade faktiskt vara ganska fint. Nu är det slitet och den groteska utväxten gör inte saken bättre.

Men i dag ska allt ställas till rätta och jag är glad! Jag kanske inte kommer att bli snyggare (som jag trodde när jag klippte mig som den blonda sångerskan i Wilson Philips när jag gick i 6:an) men jag kommer att må bättre och det syns på utsidan, väl??

2 kommentarer:

Lo sa...

Självklart blir du snygg!! Fast det är du ju alltid, så vi får väl säga ännu snyggare då :)

30-nånting sa...

Haha, tack lo för de snälla orden...