onsdag 22 oktober 2008

Stalker

Jag tror att det är dags för lite bloggavvänjning för mig. Varningstecknen börjar bli alltför många och bloggen sipprar in i för många av mina vardagssituationer. Nu har det gått så långt att jag ser andra bloggare lite här och var.

I går såg jag till exempel en av mina guilty pleasures i bloggvärlden. Hon är lika söt som på de bilder hon lägger upp och bredvid henne kände jag mig som en mastodont. Dessutom tycker jag mig ha sett denna junkies söta lilla son vid ett par tillfällen i mina kvarter.

Jag blir lite rädd för mig själv faktiskt...

4 kommentarer:

Rebecca sa...

haar du, vardå? Med mig eller hans far eller på dagis? Eller med en läskig farbror?!

jag har ju fattat att vi bor i del av stan (vill du veta varför?) men har inte klurat ut exakt var du är.

räkna med en babybloggdejt i framtiden :)

30-nånting sa...

Jajamensan, det har jag och jag tror mig ana att det är med hans far jag har sett honom. Ingen läskig farbror, även om jag känt mig som en läskig tant när jag kollat både en och två gånger om det kan vara han.

Ja, berätta hur du klurat ut ungefär var jag befinner mig!

Och en babybloggdejt tar jag väldans gärna!

Rebecca sa...

Bobo sa för övrigt "jag tycker inte om gubbar" häromdagen. Han är lite rädd för en saga som vi brukar läsa.

Eh, det är inte mer dramatiskt än att jag tror jag lagt ihop två och två. Jag är en extremt bra bloggstalker nämligen :)

30-nånting sa...

Haha, då är vi två. Vi kanske borde starta Anonyma Bloggstalkers?