lördag 4 oktober 2008

Ögonkontakt

Är det inte märkligt hur två personer kan vakna upp exakt samtidigt utan att ha ställt en klocka? Det hände mig och E i morse. Båda två tittade upp på varandra, jag tog hans hand och pussade lite på den och han kramade om mig. Våra tankar var också de inne på samma spår. E sa att det var skönt att jag var hemma samtidigt som jag tänkte att det är helt underbart att vara hemma. Särskilt med tanke på gårdagen och att jag brast ut i gråt när E kom och hämtade mig på centralstationen. Jag var trött och ledsen så det var skönt att få gråta en skvätt.

Men med morgonens start känns det som om den här dagen kan bli riktigt bra. Dessutom är det kanelbullens dag vilket betyder att jag inte behöver någon ursäkt för att trycka i mig bullar (som om jag behöver det i vanliga fall!).

2 kommentarer:

e.s sa...

Ja det låter som att det kan bli en riktigt bra dag!
Kram!

30-nånting sa...

Det blev det e.s.