fredag 5 oktober 2007

Husfru

Vi hade en sådär härligt mysig kväll i går, då allt bara känns bra trots att vi egentligen inte gjorde något speciellt. Vi åkte och handlade inför middagen med M, AK och S som vi ska ha i kväll. Resten av kvällen spenderade jag med att baka och dona med efterrätten som vi ska bjuda på i kväll och E spelade tv-spel. Eftersom vi har den härliga lägenhet vi har nu så innebar det ändå att vi kunde prata lite om ditt och datt medan jag pysslade med efterrätten. Efterrätten som för övrigt lär göra oss alla aspackade (jag tror att jag gjorde något fel). Jag gillar att laga mat och förbereda inför något jag vet kommer att bli kul. Jag älskar att laga mat tillsammans med E, mina vänner eller min familj. Det där snacket som bara bubblar upp medan man håller på att hacka, skära och röra. Innerst inne kanske det ligger en hemmafru och trycker. Vad otippat det skulle vara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Efterrätten var minst sagt GRYMT GOD! Precis som allt det andra :)

30-nånting sa...

Tack för det ak. Det var skitkul att ha er här, som vanligt!