lördag 20 oktober 2007

From me to you

Nu är presenten överlämnad. Egentligen fyller inte E år förrän i morgon, men jag har berättat för så många vad jag har ordnat så jag var rädd att någon skulle försäga sig. Vi ska till Barcelona i april. Hurra! Det bästa av allt, enligt E, är väl dock att vi ska gå på fotboll och en ren lyckträff såg till att vi ska se ett derby som enligt E innebär en riktigt bra stämning. Det ska bli så himla kul och det bästa av allt, enligt mig, är att nu har jag lagt ribban för presentköpande...

4 kommentarer:

Emm sa...

åh vilken härlig present!!!

30-nånting sa...

Tack emm, det ska bli så himla kul att åka iväg. E har aldrig varit i Barcelona och jag vet att han kommer att älska staden.

Anna sa...

Skitbra present! Jag har vetat om den "på omvägar"... Otroligt bra.

30-nånting sa...

Tack anna! Han blev jätteglad!