onsdag 31 oktober 2007

Alla mina vänner

I dag känns det som om jag sakta men säkert kommer till obehagliga insikter om mig själv. Det här kanske inte kommer som någon överraskning för er som följer min blogg men uppenbarligen är jag extremt självupptagen. Det började med min kära vän Å:s bröllop i somras. En av aktiviteterna innan middagen var en tipsrunda om brudparet. Jag var en av dem som umgåtts med bruden längst och en av dem som kunde absolut minst om brudparet. I dag svarade jag på en frågesport på Facebook (det där fördömda Facebook) om en annan av mina bästa vänner, ET. Jag svarade rätt på 3 av 10 frågor! Det är banne mig skottpengar på det. Så, för att släta över mitt självupptagna jag och låtsas som att jag faktiskt bryr mig tänkte jag avsluta dagen med den här:

3 kommentarer:

Tony Olsson sa...

Man kan inte alltid veta Allt om alla :D var bara dig själv så uppskattar människor dig för den du är!!! Du är nog den söta tankspridda tjejen i kompisgänget =) och det är alltid charmigt :D

30-nånting sa...

Tack f�r det tony. S�t �r jag definitivt inte, men kanske lite tankspridd. Jag h�ller tummarna f�r Maja!

Tony Olsson sa...

Söt är vi alla på vårat vis :D ingen som kan säga motsatsen!
Tackar, allt går bra för hon så :D