måndag 22 oktober 2007

Skaka rumpa

Åh herregud vilken rolig 30-års fest det blev. Både jag och E tyckte att det var en fest med grym stämning. Det dracks sprit, öl och vin i kopiösa mängder, de som ville dansa dansade och de som ville hänga i baren hängde i baren. Själv dansade jag - konstant i tre timmar. Jag kunde knappt gå i går. Jag tror att de flesta som var med på partajet hade lika kul som vi hade. Det här är en fest man kan leva på länge. Jag känner mig fortfarande helt uppfylld av all glädje jag kände och alla skratt jag skrattade i lördags. Gårdagen blev dock lite av ett antiklimax för oss båda. En riktigt seg dag och den enda gången vi stack ut näsan utanför dörren var när vi åkte till lokalen för att städa. Resterande tid spenderades i soffan där vi funderade på varför lördagkvällen passerade så snabbt och hur vi ska kunna toppa den här festen? Jag och E är så otroligt tacksamma för alla som var där och gjorde den här festen till ett toppenkväll och ett fantastiskt minne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste bara stämma in - TACK för en helt fantastiskt rolig fest !! Är fortfarande bakis dock... haha.. börjar bli gammal !
Kram på er båda !

30-nånting sa...

Jag vet maria, jag är banne mig mer bakis i dag än jag var i går. Kram på dig också