fredag 19 oktober 2007

Jag går på solsken

I dag har jag och E varit tillsammans i 11 år. Det har gått så otroligt snabbt samtidigt som jag kan känna att det är konstigt att vi inte alltid har känt varandra. För 11 år sedan i kväll satt jag i E:s pojkrum, nervös och lite tafatt, och undrade om någon av oss egentligen skulle ta steget. Vi tittade på Goldeneye och pratade om allt möjligt och omöjligt. Vid 6-tiden morgonen därpå åkte jag hem för lite måste man ju hålla på sig. Det tog tre månader innan jag vågade tro att E verkligen ville vara tillsammans med mig. Men det ville han uppenbarligen!

Det är så himla skönt för de senaste tre veckorna har jag gått och blivit helt nykär. Jag blir alldeles varm i hela kroppen när jag ser E, vi har så roligt tillsammans, han är smart, snäll och skitsnygg. Därför vill jag säga grattis till oss i dag med några riktigt cheesy låtar som tillsammans får illustrera hur jag känner för E.



En av våra första hångellåtar...



Där E är, det är där jag vill vara...



Om vi eventuellt skulle råka gifta oss någon gång skulle den här låten vara perfekt för vi har verkligen tagit den långa vägen till altaret i så fall...

(E har helt rätt som ni ser, jag är väldigt cheesy men det står jag för!)

2 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till era 11 år :)

30-nånting sa...

Tack anna!!!