torsdag 18 oktober 2007

Håll till höger

Roliga Mats länkar till ett test på sin blogg. Där får man testa om man använder höger eller vänster hjärnhalva. Jag använder tydligen höger hjärnhalva mest, vilket innebär att jag går mer på känsla än logik och fantasin tar överhanden över fakta. Det var väl det jag visste, att jag är världsfrånvänd. Det står att de flesta ser det jag såg på helt motsatt sätt. Och hur jag än försöker kan jag inte förstå hur man kan se bilden på något annat sätt. Betyder det att jag är extra verklighetsfrånvänd då?

4 kommentarer:

Emm sa...

Jag gjorde den....och tänker med höger. Kan inte alls förstå hur folk kan se att den går åt andra hållet???????

30-nånting sa...

Exakt emm, det verkar ju helt absurt. Dessutom stod det ju att de flesta ser att den går åt andra hållet - men det måste stå fel på sidan, eller?

Emm sa...

DET ÄR FUSK!!!!

Nu har jag kollat på bilden länge och helt plötsligt så stannar den upp i en sekund och sedan byter den håll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30-nånting sa...

Är det sant!!! Vad värdelöst.