fredag 19 oktober 2007

Boksläppsfest

I går var jag på boksläppsfest tillsammans med A-K. Jag hade vunnit biljetter via Bokhora och det var Kicki Normans bok Vänninorna & Kung Carl som firades. Det var superkul att få vara med och Kicki var jättegullig mot oss bortkomna stackare. Jag och A-K hann avhandla en hel del viktiga resonemang och dricka ett par glas vin. Dessutom var det roligt att få höra lite skvaller av Kicki själv, som strålade i sin guldboll, Marina Schiptjenko (extremt snygg) och Richard Engfors (också väldigt snygg). Tyvärr var de lite för finkänsliga för att släppa alltför mycket detaljer till oss ofrälse, men jag är glad för de smulor jag fick. Kicki gick runt och gjorde reklam för sin goodie bag och det gjorde hon verkligen rätt i. Vi fick mascara från Max Factor, en guldolja från Nuxe, en handcréme från Cuccio och ostkrokar (okej då, ostbågar) med oss hem bland annat. Men bäst av allt var ju att vi fick boken med oss också. Min första signerade bok någonsin till på köpet. Nu ska jag försvinna in i chick lit himlen den här helgen.

Inga kommentarer: