fredag 19 oktober 2007

Trick or treat

Stackars E blev helt grundlurad i kväll. Han har sin 30-års fest i morgon och var nog lite besviken över att hans kompisar från norr inte kunde komma ner i kväll för att umgås utan skulle komma först till partajet. Men tji fick han. Med hjälp av en bulvan som står E väldigt nära fick polarna extranyckeln till bilen och passade på att "sno" den medan E satt hos frisören. Det var en lätt panikslagen sambo som ringde hem och frågade vart jag hade ställt bilen. Och om jag får säga det själv är jag värd en Oscar för min insats. Nu är ordningen återställd, E har fått ett flertal Jägermeister i detta nu gissar jag och själv firar jag vår 11-års dag med mina trotjänare Ben & Jerry. Och med lite Idol. När jag inte är nykär i E går jag och är småförtjust i Christoffer och jag gillar hans version av Say it right skarpt.

Inga kommentarer: