torsdag 6 november 2008

Ordermottagning

Jag börjar tro att jag skulle ha gått på föräldraledighet tidigare (bara två veckors jobb kvar nu). Under gårdagen var det nämligen två personer som kontaktade mig på grund av att deltagare jag tidigare har haft har skrutit om kursen jag håller i.

Det har aldrig hänt mig tidigare och det tog ungefär tre år från det jag började jobba som utbildningskonsult. Jag kände direkt att jobbet som ordermottagare passar mig mycket bättre än som säljare. Det är ju jättekul att bli uppringd av någon som säger att de hört att jag är bra.

Så gårdagen var nog min absoluta höjdpunkt i det här jobbet. Vilket är perfekt för jag har hört att man ska sluta när man är på topp.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till att befinna dig på toppen!

Strawberry milkshake sa...

lovely!!!

30-nånting sa...

Tack esthrro och jordgubben! Med min positiva syn på livet vet ni väl att det bara finns en väg härifrån ;-)

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad härligt!
Kram Lallis

30-nånting sa...

Tack Lallis, och kul att ha dig här!