måndag 17 november 2008

Ett, två, tre...

...på det fjärde smäller det! Eller!?

Just det, jag har tjuvstartat med en ljusslinga här hemma. Egentligen är jag emot att pynt åker fram innan första advent, men det blir ju så otroligt mycket mysigare i mörkret och rusket med lite ljuspunkter här och var.

Jag håller dessutom på att längta mig fördärvad till första advent. Då kommer alla mina hämningar att lösas upp och vår lägenhet ska bli bombad i ljuslyktor, adventsstjärnor, adventsstakar och fler ljusslingor. Hade jag varit amerikanska skulle jag förmodligen ha haft en blinkande tomte och hans renar på balkongen också.

2 kommentarer:

Tre stycken sa...

Jag har till och med satt upp en ljusslinga på balkongen. Jag kunde inte hålla mig!

Förresten var ditt tyg med i Allt i Hemmet (typ) för ett tag sen för de skrev om hon som formgivit det, tänkte speciellt på dig då! :-)

30-nånting sa...

I vanliga fall hade jag bannat dig - men i år känns det helt rätt. Bra jobbat, tre stycken.

Vad kul att du tänkte på mig. Jag blir verkligen mer och mer förtjust i tyget.