torsdag 20 november 2008

Bokslut

I dag jobbar jag min sista arbetsdag. Hela den här veckan har jag jobbat hemifrån och i dag är alltså min sista dag innan min föräldraledighet drar igång. Den ska vara i lite mer än ett år är det tänkt och det känns helt overkligt.

Eftersom det är min sista arbetsdag känns det extra roligt att få avsluta den med det samtal jag precis hade med en deltagare. Hon har verkligen blivit hjälpt av det vi gjort tillsammans, hon var jättenöjd och glad och jag känner mig alldeles varm i hela kroppen av de ord hon sa. Det känns otroligt roligt att faktiskt kunna vara till hjälp för någon, att förändra deras arbetssiutation till det bättre.

Pricken över i:t skulle vara om jag faktiskt får in den där ordern jag väntar på. Jag skulle ringa tillbaka vid fyra. Går den in kan jag inte säga annat än att jag slutar på topp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det?

Anna sa...

Hoppas det gick bra, och tänk vilken fantastisk tid ni har framför er nu :D

Emm sa...

Tänk att ni snart har ett litet pyre :-) Spännande....

30-nånting sa...

Anonym, ingen order än så länge. Fick inte tag i kunden...

Anna, jag försöker tänka - men det känns fortfarande ganska abstrakt.

Emm, det är sjukt spännande.