lördag 22 november 2008

Förvärk

I torsdags bjöd jag ut Redaktrisen på 30-års middag. Vi åt så att vi höll på att storkna båda två och jag undrar om det inte var mängde mat som gjorde att jag hade ett par förvärkar på natten. Det har jag aldrig haft förut.

Jag låg där, vid ettiden på natten, och funderade lite kring ironin över att jag precis jobbat min sista dag och att det nu var dags. Jag andades lugnt och tänkte att så får det bli.

Men värkarna gick över, jag vaknade pigg och glad och sedan dess har ingenting hänt i magen. Jag hinner nog vara ledig ett tag till. Skönt, för jag är himla sugen på att baka under nästa vecka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förvärkar??? Det var gratängen, alla gånger! ;) Själv såg jag bara ut som att jag var typ tre månader längre gången än vad jag är =) Men GUD så gott det var!!! TACK! Kram A

Amanda sa...

ujujuj
spännande!

30-nånting sa...

Haha, ak. Det är min gissning också.

Amanda, det känns mycket spännande!