onsdag 26 november 2008

Det rätta stoffet

Jag har haft New kids on the block's You've got it (The right stuff) på hjärnan de senaste dagarna. Jag vet inte hur den kom in i hjärnan, men in kom den och nu snurrar den på repeat.

Jag älskade NKOTB när det begav sig. Jag upptäckte dem när Step by step började spelas på MTV. I olika perioder var jag förtjust i alla killar, till och med han som såg ut som en apa (Danny alltså). Men i slutändan var det Jordan som fick mitt hjärta att klappa extra hårt.

Nu när jag sitter och kollar in killarna på You tube blir jag nästan rädd när jag inser hur mycket av texterna jag minns. Är det inget annat min hjärna behöver lagra?

2 kommentarer:

Emm sa...

hahahahaha
Jag var inte alls en sådan som föll för dem, men min kompis gjorde och eftersom jag skulle bo med henne en vecka en sommar så tvingade hon mig att lyssna på alla låtar, bestämma vem jag tyckte var snyggast, bära pins och T-shirts och bäst av allt - lära mig rappen i Step by step.

Jag kan den fortfarande.
Den är mitt partytrick.

30-nånting sa...

Hahaha Emm, då måste vi gå på party någon gång så jag får höra dig köra den!