fredag 14 november 2008

IRL

Jag hade en mycket trevlig lunch med Popjunkien i dag. Det är första gången någonsin som jag träffar en fellow bloggare i verkligheten och det var verkligen jättekul. Lunchen blev av för att vi har insett att vi rör oss i ungefär samma område och då är det ju lika bra att passa på att ses.

Jag kan ha blivit lite för exalterad och givit intryck av att jag inte kan prata om annat än graviditet, bebisar och förskoleplatser. Men förhoppningsvis får jag en andra chans.

Nu har jag fått blodad tand och vill träffa er alla i verkliga livet.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

detsamma kära du. Och jag vill påstå att graviditeter och förskoleplatser är i topp på de samtalsämnen jag själv föredrar. Och så stockholmssamtalsämnet no 1: lägenheter. Men det hann vi ju också med ;)

ser fram emot fler träffar när bebin kommit ut!

30-nånting sa...

Det gör jag också, rebecca!