lördag 1 december 2007

handlös

just nu är jag less på att ha högern i ett litet gipspaket (dock väldigt stylish eftersom jag kom på att jag skulle klippa sönder ett par grå tights för att ha som överdrag över gipset). e:s kompis c bor hos oss i helgen och min vän s är här och hälsar på och just nu sitter de tre och spelar guitar hero. det är superkul i vanliga fall, men min lilla hand pallar inte mer än en låt.

dessutom är jag lite sur på e. egentligen utan anledning. men ändå. han hade lovat att hjälpa mig bära upp alla julsaker från förrådet i dag. han har vetat om att jag vill ha upp grejerna hela veckan för i morgon smäller det ju. då ska vår lägenhet bli till brädden fylld av juleljus och julemys. trots det var det med en hel del knotande han gick med på att gå ner till förrådet alldeles nyss. jag väntar fortfarande på den utlovade uppassningen. nu vill jag ha godis!

Inga kommentarer: