måndag 3 december 2007

regnet det bara öser ner

när jag ändå sitter framför datorn kan jag väl lika bra dela med mig av bilderna jag tog i går på julpyntet. det blev ju faktiskt helt värdelösa bilder. för det första porträtterar de inte alls mysfaktorn så bra som jag hoppades och för det andra är alla bilder helt suddiga för att jag försökte fota med nattblixt. men om det är ok så låtsas jag att skaket beror på att jag började bli sjuk i går, för det kan ju aldrig bero på att jag är ganska kass på att ta kort.
julmys i vardagsrumsfönstret...


ser ni e:s julbock med pannband av glitter? lägg också märke till den fantastiska tavlan min begåvade vän A har målat till oss. den kom till enbart på instruktionen att vi ville ha en tavla med mycket värme och kärlek i.

julmys i köksfönstret. lägg märke till att jag också gett vika för e:s toapappersrulletomtar... oj, vilken bra sambo jag är!

2 kommentarer:

Emm sa...

Du är en mkt snäll sambo :-)

Och att han har kvar sina toapapperstomtar är för mig ett under.....

30-nånting sa...

nu snackar vi om killen som inte kan slänga en tröja han var snygg i på högstadiet...