torsdag 13 december 2007

tv-ofri

nu tror jag det har gått för långt. mitt tv-tittande har gått över gränsen för all rimlighet. i går fick jag dessutom en överdos av top model. först såg jag finalen i svenska top model. inte så kul, men jag var tvungen att titta. efter det klämde jag i mig två avsnitt av den amerikanska säsongen.

detta ledde till att jag i natt var med i top model. jag kom femma och det hela slutade med att jag skällde ut en av brudarna som hade snott min plånbok och en (!) av mina bruna skinnhandskar. nej, jag har inga modelldrömmar och dessutom har jag inga bruna skinnhandskar. men jag var hemskt upprörd över att hon försökt sno dem och dessutom att hon hade stoppat handsken i sina trosor för att försöka gömma den.

innan min top model-överdos var det en riktigt produktiv kväll. vi tvättade och städade och fejade. skönt att få det gjort och det blev verkligen superfint hemma.

Inga kommentarer: