söndag 23 december 2007

Dan före dopparedan

Jag smygbloggar lite på svärföräldrarnas dator. E ligger och sover fortfarande, han kom hem vid halv fyra i natt efter en kväll ute med grabbarna. Själv spenderade jag min gårdagskväll tillsammans med min vän M som, i vanlig ordning (fast inte självvalt), ska fira sin jul helt ensam. Det kändes i alla fall bra att träffa honom, om än så bara för en kväll.

I går hann vi också åka och säga god jul till lilla farfar som firar sin jul tillsammans med min faster i Sundsvall. Och så hann jag mysa med Världens sötaste brorson också. Tyvärr hade jag inte huvudet med mig så jag lyfte upp honom det första jag gjorde. Aj, aj i handleden.

I dag blir det matiné med E:s brorsbarn, vi ska se smygpremiären av Bee Movie, och familjemiddag. I morgon smäller det. Då ser jag fram emot sockerkoma, illamående och värmeslag. Det ska bli helt underbart.

1 kommentar:

Strawberry milkshake sa...

God Jul 30-nånting! Var flitig med din handledsrehab!!