onsdag 12 december 2007

come what may

nu är texten på plats ovanför tavellisten på den perfekta rutan som jag målade i november. visst minns ni den?

jag försökte fota texten i går men för att min kamera ska göra hela installationen rättvis behövs dagsljus, och hur får man tag i det så här års? det blev i alla fall jättefint. nästan bättre än jag kunnat föreställa mig och till och med e, som var mycket skeptisk till det här projektet, såg nöjd ut.

nu står det "come what may" ovanför vår säng och bara det gör att vi känns ännu starkare tillsammans. jag är så otroligt lycklig med e just nu. vi hade ett riktigt tungt samtal i början av oktober och det samtalet var startskottet på något nytt, något bättre, något starkare.



3 kommentarer:

Emm sa...

HÄRLIGT!!!!!
Och jag vill se bildbevis!

Alla mina pojkar sa...

åååh vad mysigt, det vill vi ju se :)

30-nånting sa...

bildbevis kommer, jag lovar! bara jag får fason på en bild så...