söndag 9 december 2007

mrs fatty

jag är tillbaka på min normalvikt, eller vi skulle kunna kalla den för idealvikt. när jag vägde mig i morse såg jag det. mycket skönt och det firade jag med ett maxmål och en plusmeny!

på max började jag fundera hur det fungerar när de ropar ut beställningen de gjort klart. när de ser att jag står där är de ändå tvungna att ropa ut min beställning högt så att alla hör hur mycket jag har tänkt äta? eller gör de det på pin kiv och skrattar i smyg åt mitt bakissvullna ansikte. jag är bara glad att jag inte beställde de där chilicheese som jag också var sugen på...

en flashback från i går smög in i mitt medvetande mitt i hamburgerkomat. när jag smörade för sångerskan i oh laura blev jag filmad från två håll samtidigt som jag tryckte in så många plattityder som möjligt i två meningar. jag hoppas att det aldrig dyker upp på ett you tube nära mig.

2 kommentarer:

Matt sa...

Fan vad bra Oh Laura var igår.

30-nånting sa...

jepp, det var riktigt kul!