måndag 10 december 2007

svalghiss

jag börjar bli för gammal för det här. för gammal för att dricka drinkar in på småtimmarna och inte komma i säng förrän fyra. jag är bakis för andra dagen i rad i dag och jag mår till och med lite illa. trots att jag gjorde allt för att ta hand om min bakfylla i går. jag hade alla rätt skulle man kunna säga. jag tog en promenad så att jag fick frisk luft, jag åt burgare med pommes och drack cola, jag sov i soffan framför Bridezillas och så åt jag phish food framför america's next top model. dessutom släckte jag lampan halv tio.

3 kommentarer:

Emm sa...

Ja, bakistendenser dyker upp snabbare nu för tiden.
Suck....

Matt sa...

I know that feeling.
Själv sov man hela söndagen. Så i natt kunde man inte sova alls. Vilket resulterar att man sitter som en levande död på jobbet idag.

Anonym sa...

hehe vet precis vad du menar! Själv blev jag tipsy efter två små muggar glögg igår. Det är ILLA! :) Kanske en promenix framåt kvällen?