tisdag 11 december 2007

tears on my pillow

herregud vad jag har blivit blödig på senare tid. den senaste veckan har det spänt till i tårkanalerna vid ett antal tillfällen. här har vi några exempel: under idolfinalen hettade det till flera gånger, när maries pappa pratade, när marie pratade (vilket jag i vanliga fall brukar avsky) och reprisen av amandas hallelujah. när jag har pratat om mig och själv och om andra i helgen har jag helt plötsligt överrumplats av insikter och känslor och känt tårarna börja sippra ut ur tårkanalen. i går spände det till flera gånger under friday night lights och till och med under america's next top model när en av tjejerna, som jag gillade minst, fick åka hem.

visst är jag ganska blödig för det mesta men den här veckan tar priset. jag förmodar (läs: hoppas) att det är någon ny variant av pms jag har fått för jag är hellre extra blödig än sjukt förbannad i en vecka.

2 kommentarer:

Alla mina pojkar sa...

Jag är nog lika illa däran isåfall för jag bölade typ hela tiden under Idol-finalen haha!

30-nånting sa...

alltid skönt att veta att man inte är ensam!