lördag 22 september 2007

Bakisdag

Okej, det här är helt sjukt. Jag drack inte mer än de där två glasen vin i går. Men det ledde till illamående i går kväll (jag måste nog gå till doktorn och kolla upp det här) och så känner jag mig mycket seg i dag. Egentligen skulle jag ha tagit mig ut till Ekerö i dag för att hälsa på en tidigare kollega, men hennes barn blev sjukt så vi fick boka om det. Istället blev det en promenix med S, som mår mycket bättre nu efter sin kärlekskris, och så har jag tvättat och fixat lite i lägenheten i stället. Men det är inte därför jag skriver. Det är för att ni ska få höra det jag lyssnar på just nu. Helt fantastiskt och att jag överhuvudtaget hittade den här låten är tack vare Silverfisken. Så, tack för det! Jag gillar Imogen skarpt så nu är det bäst att ni lyssnar.

Inga kommentarer: