fredag 28 september 2007

Goedemorgen

Jag vaknade till. Kände efter. Jajamen, lite kissnödig var jag allt. Sträckte på mig lojt och greppade efter mobilen för att se vad klockan var. Det tog ett tag innan det gick in men när det väl gjorde det satte jag mig i givakt i sängen och frågade E om han inte ställde klockan i går kväll. Han svarade att det hade han inte gjort och konstaterade i samma andetag, precis som jag tidigare gjort, att klockan var halv åtta. Enligt E skulle det ha varit jag som ställt klockan, så våra historier kommer för evigt att gå isär. Men inga hårda ord kastades omkring utan vi gick målmedvetna till attack mot morgonen för att hinna allt vi skulle ha hunnit på extremt mycket kortare tid än planerat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, favorit i repris ?? Alltså repris från min onsdagsmorgon ! Vaknade dock 09.08,, aj aj.. panikringde jobbet.. det var lugnt.. men man är inte riktigt med resten av dagen - rytmen rubbad liksom ! kram kram på dig !

30-nånting sa...

Ja precis maria, men efter en after-work öl ikväll ska jag nog komma ikapp. Ha en bra helg! Kram