tisdag 4 september 2007

Urblåst

Jag känner mig tom. Eller kanske är det egentligen tvärtom? Jag är för fylld av funderingar, vilket gör att jag inte orkar tänka på något och därför känner mig tom. Hur som helst har jag bestämt mig för att jag måste rycka upp mig. Ibland måste jag påminna mig själv om hur jag gör när jag vill ha roligt och också påminna mig själv om att jag faktiskt har det förjäkla bra. Men det är svårt när det känns som det gör just nu. Så prio denna september är jag och sådant som gör mig glad och får mig att må bra. Men också prio på att glädja andra i min omgivning, för jag vet att det lyfter mig när det känns så här. Detta betyder att jag från och med nu måste sluta vara sparsam med mina pengar. Det kommer tyvärr att bli alldeles för lätt för mig som bara precis nyligen lärt mig hur man sparar. Det betyder också att jag måste träffa mer människor, ta mig ut och svira och skratta en hel massa mer. Det borde inte vara så svårt...

Inga kommentarer: