fredag 28 september 2007

They're back

Sex and the city är på väg tillbaka, i filmversion, vilket jag antar att ingen har missat. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag gillade serien så otroligt mycket de sista säsongerna och är rädd för att filmen kan förstöra det om den inte riktigt lyckas med att föra fram stämningen jag älskar i serien. Hur som helst var jag bara en liten, liten knapptryckning från att köpa SATC-boxen alldeles nyss, men mina finanser stoppade mig - igen. Istället hittade jag klipp på You tube från deras gemensamma farväl på Oprah och det kände jag genast att jag ville dela med mig av. Jag har inte hunnit se alla avsnitt själv, men jag hoppas att det är riktigt bra och härligt snyftvänligt. Enjoy!

Här har ni Del 2 för Del 1 var bara Opies inledning.



Del 1

Del 3

Del 4

Del 5

Del 6

Del 7

Inga kommentarer: