måndag 17 september 2007

Jag ser Globen...

...från mitt nya kontorsfönster. Känns lite märkligt men det ska bli riktigt kul med lite nya kollegor. Det var kanske inte världens bästa idé att släpa två superduper-tunga kassar med kontorsmaterial och böcker till det nya kontoret för väl framme dröp jag av svett. Men, men, man får väl alltid en andra chans att göra ett första intryck, eller?!

Helgen har varit bra men ändå inget särskilt. Tjejfesten blev tillslut decimerad till tre tappra brudar som fortsatte dricka vin in på småtimmarna. Ja, jag var en av dem. Det blev nästan som jag hade tänkt mig, men onödigt full vet jag inte om jag blev tyvärr. Lördagen och söndagen spenderades med en kraftfull borr i handen. Det var dock E som stod för borrandet och jag hejade på. Nu har allt som måste upp på våra stenväggar kommit upp och det blev jättebra. Helgen avslutades med en blåslagen kropp efter att vår danslärare fått för sig att vi ska göra baklängeskullerbyttor direkt på golvet. Det har varit skönt att vara hemma i lägenheten en hel helg.

Inga kommentarer: