torsdag 27 september 2007

You are my sunshine

Ibland måste det vara svårt att hänga med i mina svängar. I går kom jag hem, E hade middagen klar och vi åt för en gångs skull vid matbordet och inte framför tv:n. Sedan blev det soffläge och Idol och vi avrundade kvällen med inte ett utan två nya Prison Break avsnitt. Jag tycker egentligen att det är helt värdelöst att de ska fortsätta men samtidigt kan jag inte hålla mig från att titta. Hur som helst, efter ett avsnitt av PB säger jag att jag är trött*. Men, jag ställer upp på ett avsnitt till**. Av någon anledning har E fått för sig att jag ska duka av från soffbordet och när jag tar hans mjölkglas så vickar jag det så att mjölk rinner ut på vår nya matta. Och här, här exploderar jag. Än en gång var det E:s fel att jag överhuvudtaget spillde eftersom han inte dricker ur sina mjölkglas och då går det så här. E fattade ingenting och gick och gömde sig i datarummet ett tag. Efter en stund fick jag krypa till korset så smått och urskulda mig med att jag var trött. Men det känns inte som om E har kunnat slappna av helt och hållet än. Han väntar nog en ny explosion ganska snart. Och det gör han nog tyvärr rätt i, min älskling.

* OBS! Tydlig signal på att något kan gå snett ganska snart
** OBS! Mycket snäll flickvän som ställer upp på ett avsnitt till

Inga kommentarer: