måndag 3 september 2007

Ömhetsbevis

Jag blir så trött på mig själv. Ibland vecklar jag in mig i diskussioner jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur. Särskilt vad gäller mig och E. I går var ett typexempel på det. Jag drog igång en diskussion och det var egentligen alldeles för sent och vi var alldeles för trötta. I övrigt har helgen varit bra. Bröllopet var väldigt trevligt och brudparet var mycket vackert. Under middagen visades det bildspel med bilder av brudparet och många fina bilder blev det. Jag och E insåg att vi aldrig skulle kunna ha sådant på vårt eventuella bröllop. Det finns i princip inte en bild på oss tillsammans där någon av oss inte ser ut som en idiot. Och vad gäller vårt eventuella bröllop skulle vår helg peka på att det inte blir något sådant. E:s största ömhetsbetygelse i helgen var ett pekfinger i min rygg. Min största ömhetsbetygelse var en skopa ovett i går kväll. Men i dag är en ny dag, det är en ny vecka och i kväll ska jag krama om E ordentligt när han kommer hem.

Inga kommentarer: