onsdag 27 februari 2008

You've got mail

Ett mail landade i min inkorg i går. Ett mail från det jobb jag sökte i lördags som jag hoppades mest på. Det var ett väldigt kortfattat mail med instruktioner om var jag ska befinna mig och när - för de vill träffa mig!

Om exakt en vecka ska jag träffa dem och helt plötsligt inser jag att jag vet egentligen inte alls vad det här jobbet går ut på. Annonsen är extremt vag men jag tyckte att det lät kul... Så, det ska bli riktigt spännande att gå dit nästa onsdag och få höra vad de vill mig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaa! SKOJ! Jag skickar alla mina jobbdokument ikväll, så kan du peppa dig själv som s-tan innan intervjun!

Anonym sa...

Dammit!! You go girl!!

30-nånting sa...

ak, så snällt av dig!
anonym, tackar tackar!

Strawberry milkshake sa...

hurra hurra hurra!!

30-nånting sa...

tack jordgubben!