tisdag 12 februari 2008

Fågel, fisk eller mittemellan

Tidigare i dag skrev jag till en kompis att det jag uppskattar med bloggen är att det är tillåtet att blanda högt och lågt, precis hur som helst. Denna tes får verkligen dagens bloggande visa. Även om jag till största delen hållit mig under bältet...

Jag är på jakt efter den perfekta ringsignalen. Jag behöver egentligen en gammaldags plingeplong-signal som ingen annan har för att jag ska höra att det är min telefon som ringer. Med min nya telefon har jag gjort försök med ett Kent-intro, någon kass signal som telefonen har inlagd redan när man köper den, en Counting Crows låt och en med Gwen Stefani. Nu har det också gått så långt så att mina kompisar får fråga mig lite försynt om inte min telefon ringer, för jag hör inte åbäket.

Just nu är det ytterligare en Gwen Stefani låt som får göra ett försök i min jakt på det perfekta ljudet!

2 kommentarer:

Emm sa...

Jag har låten som spelas i sista avsnittet i satc. Båda bra och man hör den :-)

Jag lovar - inget mer snask för mig idag!!!

30-nånting sa...

Tack för tipset emm, och själv är jag så godissugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen...