måndag 25 februari 2008

Empty spaces

Det känns lite tomt i dag. I vanliga fall brukar jag fortfarande ligga och sova vid den här tiden, efter den här natten. Men det här året tittade jag inte på Oscarsgalan. Och det känns tomt.

Min ritual brukar annars vara att försöka somna tidigt för att kliva upp precis innan sändingarna från röda mattan börjar. Sedan gråter jag mig igenom större delen av galan, vilket gör att jag lätt som en plätt håller mig vaken. Jag blir så glad och rörd för vinnarna. Det är riktigt mysigt att sitta uppe när de flesta andra sover. Gosa in mig i duntäcket och gå och poppa popcorn när jag blir lite hungrig.

I år hade jag inte sett så någon av filmerna, vilket gjorde beslutet att inte se galan lite lättare. Men, det känns tomt ändå...

Fyll gärna på med lite positiv energi inför veckan med det här:




UPPDATERING: Det här missade jag bland annat...

2 kommentarer:

Emm sa...

Det är så jävla klockrent!!!!!!

30-nånting sa...

Jag satt och gapskrattade högt för mig själv. Händer inte så ofta...