torsdag 21 februari 2008

Just my luck

Ibland ska man ha otur också. Jag ringde på ett jobb jag har sökt. Det blev precis klart i dag. Kvinnan jag pratade med var supertrevlig och det kändes till och med som om vi fann varandra litegrann på telefonlinjen. Hon rotade fram min ansökan och då kom hon ihåg mig. Hon tyckte egentligen att allt med min ansökan var bra, hon hade till och med skrivit på min CV att hon tyckte att jag var intressant. Hon rabblade upp allt hon tyckte var positivt med mig och avslutade med att jag nog egentligen bara haft otur som inte blev kallad på intervju.

Gissa om jag ångrar att jag inte ringde tidigare...men kul att få höra att jag är lite bra ändå!

2 kommentarer:

Emm sa...

Vaddå OTUR????? Vad är det för rekryteringsprinciper?????

Deras förlust!

30-nånting sa...

Tja emm, det är väl det där som händer när ansökningarna bara rasar in. Någonstans måste man hejda sig. Men tack för de orden!